Сервісне обслуговування

Шановні Покупці мийок повітря Вента!

Пропонуємо Вам ознайомитися з умовами гарантійного ремонту та додаткового сервісного обслуговування приладів VENTA:


Умови гарантії

Шановні Покупці мийок повітря Вента!

При покупці нашого приладу в будь-якій торговельній точці або інтернет-магазині переконайтеся:

  • у відсутності видимих ​​пошкоджень упаковки та самого товару  
     
  • в наявності 13-ти значного серійного номера оригінального маркування завода-виробника - на коробці, на приладі і в гарантійному талоні, в місцях показаних на малюнках1-3  
     
  • в наявності інструкції з експлуатації  
     
  • в наявності заповненого гарантійного талона  
     
  • в наявності касового чека

* Серійні номери на упаковці, на приладі і в гарантійному талоні повинні повністю співпадати.


Мал. 1

Мал. 2

Мал. 3

ВАЖЛИВО:

Відсутність на приладі серійного номера робить неможливою для виробника ідентифікацію приладу і, як наслідок, його гарантійне обслуговування.

 

Гарантійний ремонт


Додатковий сервіс


Як розібрати прилад?


ВАЖЛИВО:
Відсутність на приладі серійного номера робить неможливою для виробника ідентифікацію приладу і, як наслідок, його гарантійне обслуговування.


Сервісний центр VENTA в Україні:

м. Харків, вул. Ганни, 10
тел.: (057) 752-72-72
Час роботи: з 9.30 до 18.00 без обіду, сб-нд і святкові дні - вихідний.


Авторизовані сервісні центри в регіонах:

м. Київ, вул.Новомостицька, 25

тел.: (044) 229-42-42