Сервісне обслуговування
Шановні Покупці мийок повітря Вента!
Пропонуємо Вам ознайомитися з умовами гарантійного ремонту та додаткового сервісного обслуговування приладів VENTA:
Умови гарантії
Шановні Покупці мийок повітря Вента!
При покупці нашого приладу в будь-якій торговельній точці або інтернет-магазині переконайтеся:
- у відсутності видимих пошкоджень упаковки та самого товару
- в наявності 13-ти значного серійного номера оригінального маркування завода-виробника - на коробці, на приладі і в гарантійному талоні, в місцях показаних на малюнках1-3 *
- в наявності інструкції з експлуатації
- в наявності заповненого гарантійного талона
- в наявності касового чека
* Серійні номери на упаковці, на приладі і в гарантійному талоні повинні повністю співпадати.
Мал. 1 |
Мал. 2 |
Мал. 3 |
ВАЖЛИВО:
Відсутність на приладі серійного номера робить неможливою для виробника ідентифікацію приладу і, як наслідок, його гарантійне обслуговування.
Гарантійний ремонт
Додатковий сервіс
Як розібрати прилад?
ВАЖЛИВО:
Відсутність на приладі серійного номера робить неможливою для виробника ідентифікацію приладу і, як наслідок, його гарантійне обслуговування.
Сервісний центр VENTA в Україні:м. Харків, вул. Ганни, 10тел.: (057) 752-72-72 Час роботи: з 9.30 до 18.00 без обіду, сб-нд і святкові дні - вихідний. Авторизовані сервісні центри в регіонах:м. Київ, вул.Новомостицька, 25 тел.: (044) 229-42-42 |