Чому перестала працювати мийка повітря Venta?
Іноді користувачі мийок повітря моделей Venta LW15, LW25, LW45, LW24 Plus, LW44 Plus звертаються з однаковою скаргою: "Ми залили по рівню воду в піддон приладу, але прилад не працює. Що робити?" При цьому, на панелі індикації режиму роботи приладу, спалахує червоний трикутник, що вказує на відсутність води в приладі:
Індикація відсутності води в мийці повітря Venta
Причини даного явища можуть бути різними:
1. Ви залили дистильовану воду.
У піддоні приладу є два довгих залізних контакту. Поки вони змочені водою, по них до двигуна приладу "передається сигнал" про наявність води і прилад працює. Вода випаровується, контакти стають сухими, "передача сигналу" припиняється і прилад вимикається, показуючи нам відключення приладу світловою індикацією червоного трикутника на панелі управління. Так як дистильована вода є поганим провідником, то прилад може "не бачити" цю воду. Для відновлення працездатності приладу поміняйте воду на звичайну або додайте у дистильовану воду столову ложку солі.
2. Невелике недопрацювання в перших моделях з електронним управлінням.
Симптоми, в більшості випадків, такі. Залили в піддон нову воду. Зібрали прилад. Увімкнули живлення і одну з швидкостей. Лопасті вентилятора злегка сіпнулися і зупинились, на панелі індикації режиму роботи приладу спалахує червоний трикутник, який вказує на відсутність води в приладі.
Причиною може бути зникнення контакту між піддоном та двигуном, тобто "передавання сигналу" обірвалося. Найчастіше це може відбутися в цьому місці (позначено червоним кружечком):
Можливе місце втрати контакту між піддоном та двигуном
Для відновлення контакту необхідно розібрати прилад і вийняти двигун. Двигун, при погляді зверху, має форму хрестовини. У дві сторони йдуть широкі смуги, в дві інші вузькі трубки. Торець однієї такої трубки порожній, в торці іншої трубки знаходиться необхідний нам залізний контакт, де можливо розірвався ланцюг між піддоном та двигуном. Якщо даний контакт зігнутий, то це прилад, в якому вже усунена втрата контакту між піддоном та двигуном:
Заломлений контакт в останніх моделях Venta LW15/25/45
В даному випадку можна спробувати протерти контакти по всьому ланцюгу піддон-двигун (дивіться нижче 3-й пункт).
У перших моделях з електронним управлінням контакт на двигуні прямий (позначено червоним кружечком):
Прямий контакт в ранніх моделях Venta з електронним управлінням
Для відновлення працездатності приладу даний контакт необхідно трохи витягнути. Для цього необхідно скористатися якимись підручними засобами, наприклад, невеликою викруткою:
Контакт засунутий
Трохи витягаємо контакт
Витягнути слід приблизно таким чином
Збираємо прилад, включаємо. У більшості випадків, прилад має запрацювати.
Якщо прилад так і не запрацював, спробуйте протерти від окислів спиртовими речовинами всі контакти по ланцюжку "двигун-піддон". Контакт на двигуні, який ми тільки що витягали. Далі по ланцюжку планку з контактами на верхній частині корпусу приладу і контакти в піддоні:
Контактна планка у верхній частині приладу
Верхній контакт контактної планки
Нижній контакт контактної планки
Одна з контактних пластин в піддоні приладу
Якщо, після всіх проведених процедур, прилад не запрацював, то для подальшої консультації зверніться до нашого сервісного центру.
Увага! При обслуговуванні двигуна приладу, уникайте потрапляння води всередину моторного блоку.
Очищуйте корпус двигуна і лопаті вентилятора сухою ганчіркою!
