Індивідуальність компанії Venta чітко визначена її керівними принципами:
- Продукція Venta - це послуга. Venta покращує якість повітря і орієнтована на вирішення проблем, з якими стикається покупець. Це ключова причина, за якою Venta рекомендують знайомим.
- Клієнти Venta - наші партнери, які не розглядають Venta тільки лише як разову покупку, але переконані в довгостроковому партнерстві з нами.
- Співробітники Venta готові запропонувати рішення проблеми кожному покупцеві, розглядаючи високу якість і кращий сервіс Venta в деталях як особисту відповідальність.
«Унікально - просто - ефективно. Саме ці фактори встали на чолі нашого успіху. На самому початку шляху вони допомогли нам (на той момент новачкам) перемогти найбільші бренди, що панували на ринку зволоження повітря. Зараз ми № 1 в Європі. Активний розвиток допоміг нам досягти провідних позицій на таких складних ринках, як Японія, США і Росія. Близько 60% нашої продукції «made in Germany» йде на експорт.
Моя основна задача полягає в тому, щоб наші дослідження і розробки грунтувалися на пропозиціях і побажаннях покупців. Адже іменна купівельна довіра бренду Venta визначає розвиток компанії в майбутньому. У покупця має бути сприймання приладу Venta як способу вирішення своєї проблеми, вони повинні рекомендувати його знайомим. Я гордий за те, що Venta чітко досягає поставленої мети. Рекомендації покупців - основна рушійна сила нашого успіху. Тому я переконаний, що Venta-Luftwäscher GmbH надалі буде посилювати свої позиції в якості лідера ринку».
Альфред Хіцлер,
Президент і Генеральний директор компанії